Načítání obsahu...

Uživatel byl odhlášen

Nesprávné jméno nebo heslo

Blog

Blog

BOSCH 2020

BOSCH zahajuje cyklistickou sezonu 2020 zásadní novinkou - motorem Bosch Performance CX Generace 4.

Možná jsou někteří překvapeni touto informací, protože motor s tímto označením je nejpoužívanější motor na trhu a již několik let brázdí cesty na celém světě a pro nadcházející sezonu jej mají některé značky stále v nabídce pro modelovou řadu 2020. Co je ale pro zákazníka důležité je právě dovětek  Generace 3 a Generace 4.


A zde uvádíme to co tyto motory spojuje a současně rozděluje.

        Co je spojuje?

  • jedná se o motory středové ( motory nábojové jsou jednoznačně na ústupu )
  • točivý moment zůstává u obou motorů stejný - 75 Nm
  • pro oba motory je možné použít akumulátor v provedení PowerPack 300/400/500 Wh a v provedení PowerTube 400/500/625 Wh. Záleží ale na samotném provedení rámu kde je akumulátor umístěn.

        A kam se posunul motor Generace 4?

  • motor je podstatně menší a to o 48%
  • hmotnost motoru se snížila stávajících 4,05 kg na současných 2,9 kg
  • u nového motoru je již použitý velký převodník který je ve většině případů v rozsahu 36 - 38 zubů a tedy s podstatně delší životnost oproti 15 - 18 zubů u generace 2.
  • i díky velkému převodníku je přechod prahové rychlosti 25 km/h podstatně plynulejší a režim eMTB byl přeprogramován a poskytuje stalý výkon ve velkém rozsahu kadence
  • u motoru generace 4 je použito již válečkové spojky a tím se jízda bez asistence, tedy "ZA SVÉ" značně přiblížila jízdě na běžném kole
  • při stejném točivém momentu 75 Nm se zvýšila podpora asistence v režimech Tour ze 120 na 140% v režimu Turbo z 300 na 340% a v progresivním režimu eMTB ze 120 - 300% na 140 - 340%.
  • současně s tímto motorem je uveden na trh akumulátor s kapacitou 625 Wh oproti 500 Wh které jsou maximem v loňském roce

      A co se dá novému motoru vytknout?

  • akustický projev motoru -hlučnost je závislá na mnoha faktorech, jako například konstrukce rámu, uložení motoru a použité komponenty a zatímco generace 2 generovala "elektronický šum" tak nová řada Performance CX generuje o něco hrubší tón, ale je nutné podotknout že zvuk motoru nijak neobtěžuje a je stále tišší oproti motoru Yamaha nebo Shimano


     Motory BOSCH


       Active Line                                 40 Nm

      Active Line Plus                        50 Nm          v naší nabídce použito u modelů Voice a KTM

      Performance Line.                   65 Nm           v naší nabídce použito u modelů KTM

      Performance CX Gen. 3.          75 Nm           v naší nabídce u modelu HEAVY TOOLS FS 27,5"+

      Performance CX Gen. 4.         75 Nm.           v naší nabídce u modelů HEAVY TOOLS 2020 a KTM

Zpět na články
Líbil se Vám článek? Podělte se o něj se svými přáteli!  

Další články v kategorii

Proč si pořídit právě české elektrokolo VOICE?

Proč si pořídit právě české elektrokolo VOICE?

O elektrokolech už jsem vám toho prozradil dost (i když to nebylo zdaleka všechno a určitě vám ještě spoustu dalších informací podám), ale o kolech naší výroby, tedy o značce VOICE, jsem toho ještě tolik nenapsal. Dovolte tedy, abych vás s naší firmou seznámil.
Proč si pořídit právě české elektrokolo VOICE?
4 důvody, proč si pořídit elektrokolo

4 důvody, proč si pořídit elektrokolo

Elektrokola jsou v západní Evropě už minimálně po jedno desetiletí hitem. Zatímco u nás se po nich poohlížejí spíše lidé po čtyřicítce, na západ od našich hranic na nich jezdí i lidé o generaci mladší. Proč? Co je na jízdě na kole s pohonem tak baví?
4 důvody, proč si pořídit elektrokolo
Co jste možná nevěděli o elektrokolech, aneb Podle čeho elektrokolo vybírat

Co jste možná nevěděli o elektrokolech, aneb Podle čeho elektrokolo vybírat

Chcete si pořídit své první elektrokolo? Nebo už jedno máte, nejste s ním příliš spokojeni a nechcete se při druhé koupi zase splést? V tomto článku vám dám několik základních rad, podle čeho elektrokolo vybírat a na co si dát pozor.
Co jste možná nevěděli o elektrokolech, aneb Podle čeho elektrokolo vybírat